Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński "60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"
Zarządzanie w pigułce

W czasach, kiedy półki księgarni uginają się pod kolejnymi tytułami z zakresu zarządzania, a czasu wszyscy, zwłaszcza liderzy, mamy coraz mniej, propozycja autorów wydaje się warta zainteresowania. Adam Dębowski, psycholog biznesu, i Grzegorz Skibiński, menedżer z wieloletnim doświad-czeniem, oferują rozwiązanie dla liderów, które w trzy miesiące może zapewnić widoczne zmiany w efektywności zarządzania – docelowym rozwiązaniem jest nabycie umiejętności podejmowania decyzji w tytułowe 60 sekund. Zaletą książki jest jej syntetyczność i skoncentrowanie się na konkretnych rozwiązaniach.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Maciej Sasin "Skuteczna sprzedaż"
Praktyka zwiększania zysków

Książka będzie dobrym wyborem dla tych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę na temat sprzedaży. Maciej Sasin zebrał kluczowe techniki sprzedażowe i połączył je w modelu Pro Sell Tools. Nazwa ta to akronim – każdej z liter odpowiada jeden z obszarów sprzedaży. Można więc wygodnie posługiwać się nim jak checklistą – zarówno podczas tworzenia nowej strategii, jak i dla poprawy już istniejących. Sprawdzenie, czy zadbaliśmy o wszystkie kolejne punkty, zagwarantuje, że zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić największe zyski. Poręczne, choć nie rewolucyjne narzędzie do poprawy wydajności pracy sprzedawcy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Grzegorz Radłowski "Skuteczny trening sprzedaży"
Jak wykorzystywać własne zasoby

Książka składa się z ośmiu rozdziałów, z których każdy odpowiada jednej przewadze kompetencyjnej. W ten sposób możemy dobrze zrozumieć i nauczyć się, jak dojść do perfekcji w sprzedaży – autor podkreśla, jak ważne jest, by każdą z kompetencji sprzedażowych doskonalić. Zaletą książki jest na pewno silne osadzenie w konkrecie. Znajdziemy w niej odwołania do literatury, badań, statystyk, a także, co szczególnie cenne, doświadczeń autora, również tych ze szkoleń czy spotkań biznesowych. Książka może przydać się wszystkim, bo jak pisze Radłowski, każdy jest dziś klientem, ale też każdy po trosze jest sprzedawcą.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Igor Gałązkiewicz "Projektowanie doświadczeń"
Sprzedaż wrażeń

Nowe pokolenie konsumentów stawia przed biznesem zupełnie nowe wyzwania. Dziś podstawowym środkiem do komunikacji z klientem staje się doświadczenie – usługa czy produkt to już za mało. Igor Gałązkiewicz jest świetnym przewodnikiem po tym świecie – jego praktyka pochodzi z sektora kultury i sztuki, w którym odważnie sięga się po nieszablonowe rozwiązania. W książce znajdziemy przykłady dobrych praktyk największych światowych marek, jak Nike czy Louis Vuitton, które wyraźnie wskazują, że całość naszego kontaktu z klientem musi zapewnić mu wartościowe doświadczenie.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności