Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Alec Ross "Świat przyszłości"
Na fali innowacji

Alec Ross to specjalista od technologii i innowacji – jego wiedzę i umiejętności docenili Barack Obama czy Hillary Clinton, z którymi współpracował. W książce dzieli się swoim spojrzeniem na temat przyszłości – analizuje, jak rosnąca fala innowacji w robotyce, genetyce i kodowaniu wpłynie na gospodarkę, a także, co bardzo cenne, całe społeczeństwa. Książka będzie bardzo użyteczną lekturą dla wszystkich ludzi biznesu, którym umożliwi wyobrażenie sobie, jak w przyszłości funkcjonować będzie rynek pracy, i co zrobić, aby uniknąć zagrożeń, a zmiany w świecie przekuć w rozwój – własny i swojej firmy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Steve Case "Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości"
Jak dać ponieść się fali

Napisanie książki przewidującej wzrost znaczenia Internetu dla gospodarki niesie niebezpieczeństwo otarcia się o banał. Jest ono jednak mniejsze, gdy za to zadanie bierze się współzałożyciel pioniera ery Internetu AOL. W jego ujęciu znajdujemy się w okresie przechodzenia do trzeciej fazy powstawania gospodarki internetowej, czyli fazy, kiedy Internet jest integrowany z każdym elementem naszego życia, z tym jak się uczymy, poruszamy, leczymy, pracujemy czy jemy. Oprócz diagnozy w książce znajdziemy także wnioski, jakie z tej fundamentalnej zmiany wypływają dla przedsiębiorców i liderów biznesu.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Krzysztof Obłój "Praktyka strategii firmy"
Strategia osadzona w czasie

„Nie można być dobrym praktykiem, nie mając pojęcia o teorii, bo prowadzi to do systematycznego wymyślania koła od nowa” – pisze profesor Krzysztof Obłój, jeden z najbardziej uznanych polskich teoretyków zarządzania. Pierwsza część książki poświęcona jest rozważaniom na temat różnych podejść do strategii, przy czym autor stoi na dosyć niekoniunkturalnej pozycji doceniania przydatności klasycznych rozwiązań. Druga część ma zaś charakter praktycznego przewodnika budowania strategii, w którym duży nacisk położony jest na integrację trzech wymiarów czasowych – przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Seriawan "Marketing 4.0"
Sprzedaż w świecie cyfrowym

Jak ze wszystkich możliwych dróg skierować klienta na tę, która prowadzi do nas? W świecie, w którym każdy zakup poprzedzony jest wielokrotnym sprawdzeniem recenzji innych użytkowników, ważny jest dodatkowy etap sprzedaży – orędownictwo. Książka wyjaśnia mechanizm jego działania, a także pokazuje, jak go stosować. Znajdziemy w niej również analizy strategii budowania doświadczenia konsumenta, porady, jak adresować ofertę do netizenów, czyli obywateli sieci, a także wiele innych użytecznych informacji z zakresu marketingu 4.0, który odpowiada wyzwaniom cyfrowej ery.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności